Požádat o vrácení peněz za zrušený 57. ročník ČEZ Jizerské 50 bylo možné do 13. března 2024. Všem, kteří tak stihli učinit, jsme již vrátili prostředky na uvedený bankovní účet, stejně tak jako peníze za všechny doplňkové služby. Pokud se tak u někoho nestalo, prosím kontaktujte nás na info@sportid.cz.
Děkujeme všem za spolupráci v podobě vyplnění patřičných bankovních údajů a doufáme, že se setkáme v bílých stopách Jizerek příští rok.
V tomto návodu se dozvíte, jak postupovat pro vrácení 70 % z ceny základního startovného ze zrušeného 57. ročníku ČEZ Jizerské 50. Částka pojistného k proplacení se řídí podmínkami zde. Upozorňujeme, že na vyplnění potřebných údajů ve svém účtu SportID máte od data spuštění systému (nejpozději 12.2.2024) 30 dní, nezapomeňte si tedy o vrácení startovného požádat do 13.3.2024. Pokud tak včas neučiníte, váš nárok na refundaci propadá. Pojištění se zároveň nevztahuje na závod MINI Jizerská PVZP. Všechny děti (případně jejich zástupci), které si vyzvednou svůj startovní balíček, dostanou navíc čepici KAMA!
ZÁKLADNÍ POSTUP
- Otevřete si svůj účet SportID, přes který jste se registrovali do závodu. Po přihlášení se vám na nástěnce objeví následující zpráva:
- Klikněte na tlačítko “Zadat údaje”. Pokud jste si toto okno již zavřeli, nebo se vám náhodou nezobrazilo, rozklikněte si záložku “Editace profilu”.
- V sekci “Jizerská 50 - Uplatnění nároku na sněhové pojištění od PVZP” vyplňte číslo příslušného bankovního účtu. V případě, že chcete peníze vrátit v eurech na zahraniční účet, vyplňte IBAN, kód SWIFT, jméno a adresu majitele účtu. Nelze vyplnit zároveň český a zahraniční účet.
- Po vyplnění bankovního účtu potvrďte žádost červeným tlačítkem “Požádat o vrácení startovného”.
- V případě, že jste startovné pořizoval/a svým příbuzným, které máte uvedené ve svém uživatelském účtu na SportID, přejděte na záložku “Moji příbuzní”.
- Vyberte přihlášené příbuzné, u kterých chcete požádat o vrácení startovného, a dále pokračujte dle základního postupu od bodu 3.
STARTOVNÉ JSEM POŘIZOVAL/A SVÝM PŘÍBUZNÝM
Peníze za uhrazené doplňkové služby vám mohou být vráceny v jiném termínu než refundace startovného.
Pokud jste si objednali a zaplatili některou z následujících doplňkových služeb, ve většině případů vám bude 100 % z ceny automaticky vráceno v samostatné platbě (ne nutně společně se startovným). V některých případech si také můžete svůj doplněk vyzvednout v rámci výdeje startovních balíčků v prodejně INTERSPORT v OC Nisa Liberec.
- Parkovací karta - vrátíme vám 100 % z pořizovací ceny na kartu nebo bankovní účet, ze kterého bylo parkovné uhrazeno.
- Mazací servis SWIX - vrátíme vám 100 % z pořizovací ceny na kartu nebo bankovní účet, ze které byl servis uhrazen.
- Oficiální čepice KAMA Jizerská 50 2024 - Pokud jste si zaplatili čepici, rádi vám ji vydáme u výdeje startovních balíčků. V případě, že si pro svůj balíček nezvládnete přijít osobně a máte o čepici zájem, napište nám na info@sportid.cz a my vám čepici po uhrazení poštovného rádi zašleme. V případě, že o čepici neprojevíte zájem do 13.3.2024, vrátíme vám 100 % z její ceny na kartu nebo bankovní účet, ze kterého byla uhrazena.
- Finišerské tričko - Tričko si můžete vyzvednout v rámci výdeje startovních balíčků (ovšem bez cílového času a závodu). Pokud tak neučiníte, vrátíme vám automaticky 100 % z jeho ceny na kartu nebo bankovní účet, ze kterého byla úhrada stržena.
- Výživový balíček ENERVIT - Výživový balíček si můžete vyzvednout v rámci výdeje startovních balíčků. Pokud tak neučiníte, vrátíme vám automaticky 100 % z jeho ceny na kartu nebo bankovní účet, ze kterého byla úhrada stržena.
DOPLŇKOVÉ SLUŽBY
- Na jakou částku ze startovného mám nárok?
- Účastníci registrovaní na všechny závody kromě dětských závodů MINI Jizerská PVZP mají nárok na vrácení až 70 % z ceny základního startovného.
- Závodníci přihlášeni na dětské závody MINI Jizerská PVZP nejsou pojištěni proti nedostatku sněhu, ale každý účastník, který si přijde pro svůj startovní balíček k němu dostane dětskou čepici KAMA.
- Kde najdu podmínky sněhového pojištění od PVZP?
- Je pojištěný ten, kdo startovné platil, nebo registrovaný závodník?
- Pojištěný je registrovaný závodník a tomu také budou peníze vráceny na vyplněné číslo bankovního účtu ve SportID.
- Lze přesunout startovné na příští rok?
- Startovné bohužel nelze přesunout na 58. ČEZ Jizerskou 50.
- Mám nárok na vrácení peněz, když jsem se registroval/a přes slevový kód?
-
V případě, že se jednalo o dárkový poukaz, vzniká vám nárok na refundaci stejným způsobem, jako závodníkům, kteří si pořídili startovné běžnou cestou.
V případě, že jste vyhráli slevový kód na registraci zdarma v libovolné soutěži, ať už na oficiálních kanálech Jizerské 50 nebo na kanálech třetích stran, nemáte nárok na vrácení startovného, ani na převod startovného na 58. ČEZ Jizerskou 50.
V případě, že jste slevový kód na registraci zdarma dostali od třetí strany, nemáte nárok na vrácení startovného.
V případě, že jste si slevový kód na registraci zdarma koupili od třetí strany, nemáte nárok na vrácení startovného. Doporučujeme situaci vyřešit domluvou s příslušnou třetí stranou.
- Po vyplnění údajů se mi zobrazuje hláška “Nemáte nárok na refundaci”. Co to znamená?
- Tato hláška (nebo případně částka 0 Kč) se vám zobrazí v případě, že se jedná o startovné na dětské závody MINI Jizerská PVZP, na které se nevztahuje pojištění proti nedostatku sněhu. Zobrazí se vám také v případě, že jste se registroval/a přes slevový kód ZDARMA, a tím pádem nemáte nárok na refundaci.
- Koupil/a jsem si startovné od třetí strany a měl/a jsem v plánu ho na sebe přeregistrovat na místě u výdeje čísel. Dostanu kompenzaci já, nebo dříve registrovaný?
- Kompenzaci dostane vždy aktuálně registrovaný závodník v systému SportID. V tomto případě je ve startovní listině stále původní závodník a “nárok” na vrácení peněz má tedy systémově on. Doporučujeme situaci vyřešit domluvou s příslušnou třetí stranou.
- Přihlásil mě kamarád / přihlásil jsem kamaráda přes svůj účet (nejedná se o příbuznou osobu v systému SportID). Jaký je postup?
- O vrácení peněz musí vždy zažádat aktuálně přihlášený závodník, nikoliv ten, kdo startovné původně uhradil. Tomuto registrovanému účastníkovi bude startovné vráceno. Stačí uplatnit postup popsaný v úvodu této stránky.
- Vrací se příspěvky na charitu a na úpravu lyžařských tras?
- Příspěvky na charitu už pomáhají Anetce, které si za ně pořídí nový invalidní vozíček a nákladné neurorehabilitace. Proto peníze vložené na charitu nelze vrátit ani za předpokladu, že by to bylo z morálního hlediska přípustné. Nevracíme ani příspěvky na úpravu lyžařských tras, které budou využity na úpravu Jizerské magistrály.
FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY
Pokud v systému SportID nevyplníte patřičné bankovní údaje a nepožádáte o vrácení peněz, nevznikne nárok na vyplacení pojistného. Organizátoři tak tyto prostředky nemohou využít pro potřeby ČEZ Jizerské 50. Všem, kteří toto měli v úmyslu udělat, děkujeme.
PROČ NENÍ MOŽNÉ VZDÁT SE REFUNDACE VE PROSPĚCH AKCE ČEZ JIZERSKÁ 50?