Tvůj osobní závod

Legendu Jizerské 50 tvoří její účastníci a jejich jednotlivé příběhy. Na trati se potkávají amatéři, sportovní nadšenci i profesionálové. Chtějí překonat sami sebe. Chtějí se porovnat s kamarády. Chtějí být u toho. Jizerská 50 je jednoduše závod pro všechny bez rozdílu věku, výkonnosti či zkušeností. Rozhodnutí postavit se na start má pro každého jinou motivací, odráží jiný osobní příběh.

Nová grafika Jizerské 50 vybrané osobní příběhy zachycuje. Ukazuje osobnosti, jež psaly historii závodu, i běžné účastníky, kteří se stali její nedílnou a důležitou součástí. Přináší výzvu, která odráží přirozenou soutěživost člověka a sportovního ducha. Prvních deset tváří Jizerské 50 jsme vybrali my. V lednu 2016 se však může stát klukem či holkou z plakátu kterýkoliv z účastníků závodu. Včetně vás.

Adéla Boudníková
  • Bertram Frenzel (44 let)Již 17 účastí na Jizerské 50. „Znamená pro mě skvělý pocit, nádhernou krajinu a velký zážitek.“
  • Petr Urbánek (35 let)Od roku 1999 nechyběl na jediném závodu Jizerské 50. Celkem jel 8x trať 50 km.
  • Ondřej Pešula (15 let)Jizerskou 50 jel v roce 2016 poprvé. „Překonám sám sebe a vytvořím si nové hranice.“
  • Romana Halamová (46 let)3x na Jizerské 50. „Tatínek jezdíval Jizerskou a poté, co umřel, rozhodla jsem se jezdit za něj.“
  • Julie Teclová (18 let)V roce 2016 jela Jizerskou 50 poprvé a hned vyhrála svou kategorii.
  • Jiří Ročárek (33 let)Druhý Čech v závodě na 50 km v roce 2016. Historicky nejúspěšnější závodník Jizerské 25 a Bedřichovské 30.
  • Gabriela Röhrichová (39 let)První závod: „Nejsilnější moment byl, když jsem na trati potkala příbuzné, kteří mi fandili.“
  • Jiří Pasler (70 let)Poprvé jel v roce 1970. „Jizerská 50 mi dala spoustu kamarádů a krásný pocit potkat se tady s nimi po 40 letech.“
  • Adéla Boudíková (29 let)nejlepší zástupkyně České republiky v celkovém pořadí v roce 2015 „Je to pro mne srdcová záležitost.“
  • Petra Reischigová (38 let)3x na Jizerské 50, 1x na trati na 50 km „Dává mi pocit sebedůvěry a přináší radost z překonání sebe sama.“
  • Květa Fryčová (64 let)od roku 2004 závody ani jednou nevynechala „Líbí se mi atmosféra spokojených lidí okolo a užívám si endorfiny po závodu.“
  • Jan Harrer (30 let)3x na Jizerské 50, nejlepší 862. místo v roce 2015 „Trénujeme s kámošema už půl roku před závodem, je to výzva.“
  • Zdeněk Kerner (80 let)35x na Jizerské 50 „Vítězí vůle nad tělem. Překonávám sám sebe“
  • Štěpán Mentberger (45 let)8x na Jizerské 50 „Setkávám se tam s kamarády a motivuje mne připravovat se na závod během roku.
  • Tereza Kálalová (29 let)11x na Jizerské 50, 2x na trati 50 km „Jezdili ji mí rodiče, kteří jsou můj vzor, každý rok je to pro mne neopakovatelný zážitek“
  • Ladislav Míka (74 let)legenda Jizerské 50, jediný účastník všech závodů „Jezdím hlavně na počest expedice v Peru, porovnávám se s kamarády.“
  • Martin Koukal (37 let)mistr světa v běžeckém lyžování, 23. místo absolutně v roce 2013 „Znamená pro mne tradici a největší závod u nás, jezdím si užít atmosféru a potkat kamarády”.
  • Jan Hejda (25 let)Jizerskou 50 ještě nikdy nejel „Je to pro mne výzva, stanu se poprvé součástí tak velkého závodu na běžkách.“
Kdo novou grafiku vytvořil?
Na vytvoření nového komunikačního konceptu a designu Jizerské 50 se podílela kreativní jednotka WEAREGINGER ve spolupráci s agenturou Raul. Kreativní ředitel Jiří Langpaul z WEAREGINGER má s podobnými projekty již bohaté zkušenosti (ve sportovní oblasti se mimo jiné podílel například na podobě projektu My jsme Sparta, vedle toho se jako fotograf podílí na celé řadě komerčních i nekomerčních projektů). Agentura Raul se stará o komunikaci a partnery Jizerské 50 už od roku 2007.
Co má nová grafika vystihovat?
Nová grafika je postavena na příbězích jednotlivých závodníků JIZ50, oslavuje rozmanitost startovního pole. Dokazuje, že Jizerská 50 je skutečně závod pro všechny bez rozdílu věku, výkonnosti, zkušeností. Každého přesvědčí postavit se na start jeho vlastní vnitřní motivace, jeho osobní příběh a výzva.
Co je dalším smyslem nové grafiky?
Jizerská 50 je unikátní závod, který si zaslouží své výjimečné ztvárnění. Nová grafika zbavuje předsudků a motivuje další běžce postavit se na start, přijmout výzvu, užít si svůj osobní závod. Dává jim šanci porovnat se a říct si “Jestli on či ona to dali za tolik - tak to já to musím dát líp!”
Jaké jsou symboly nové grafiky Jizerské 50?
Kromě fotografie závodníka tvoří nezbytnou složku grafiky také běžecká stopa, která se vine i na dalších materiálech k Jizerské 50, jako například na startovních číslech, medailích, webu. Text Můj osobní závod odráží motivaci a odhodlání každého z účastníků.

JAK TAKÉ VYPADÁ NOVÁ TVÁŘ JIZERSKÉ 50

FotoFotoFotoFotoFotoFotoFoto

JAK ŠEL ČAS S PLAKÁTY JIZERSKÉ 50

FotoFotoFotoFotoFotoFotoFotoFotoFotoFotoFotoFotoFoto

Příběhy ambasadorů Jizerské 50

Generální partner

  • ČEZ

Hlavní partneři

  • Hervis
  • Volkswagen
  • Česká pošta
  • Pojišťovna VZP, a.s.

Hlavní institucionální
partner

  • CR Land of Stories
  • Ministerstvo pro místní rozvoj
  • Liberecký kraj

Generální mediální
partner

  • ČT Sport

Pod záštitou

  • MŠMT

Hlavní mediální
partneři

  • ČRO Radiožurnál

Pořadatel a Marketingový
partner

  • SKI KLUB Jizerská padesátka
  • RAUL!